hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم >  38 هزار نفر قمی زیر پوشش طرح جبران بیمه دی قرار دارند

 38 هزار نفر قمی زیر پوشش طرح جبران بیمه دی قرار دارند

سرپرست مدیریت بیمه دی شعبه قم گفت: حدود یک میلیون و 700 هزار نفر از جمعیت بیمه شده کشور در بیمه دی از خدمات «طرح جبران» بهره می برند که سهم استان قم در این طرح بیش از 38 هزار نفر است.

 به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،سید محمود حمیدی در نشست خبری که در سالن جلسات شرکت بیمه دی شعبه قم برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به تاریخچه تاسیس این شرکت بیمه در کشور، اظهار کرد: این شرکت بیمه ای از سال 1383 با اخذ مجوز از بیمه مرکزی ایران در رشته های بیمه زندگی و غیر زندگی کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: این شرکت بیمه در حال حاضر 19 سال است که با خوشنامی به مردم ایران زمین به صورت گسترده خدمات مختلفی را ارائه می کند و یکی از مهمترین قرار دادهای این شرکت به ارائه خدمات بیمه تکمیلی به خانواده معظم شهدا اختصاص دارد.

سرپرست مدیریت بیمه دی شعبه قم با اشاره به اینکه از سال 1396 شرکت بیمه دی افتخار ارائه خدمات به خانواده شهدا وایثارگران را دارد، تصریح کرد: این شرکت بیمه ای  2 میلیون و 300 نفر هزار نفر  جمعیت در سطح کشور را در حوزه درمان زیر پوشش قرار داده است که بخشی از این بیمه شدگان را خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان تشکیل می دهند.

وی با اشاره به اینکه قرار داد بنیاد شهید با بیمه دی در حوزه درمان با عنوان «طرح جبران شناخته می شود، بیان کرد: حدود یک میلیون و 700 هزار نفر از جمعیت بیمه شده کشور در بیمه دی از خدمات «طرح جبران» بهره می برند که سهم استان قم در این طرح بیش از 38 هزار نفر است.

وی با اشاره به دیگر قرار دادهای مهم این شرکت بیمه در بخش درمان، تصریح کرد: شرکت بیمه دی در بین تمامی شرکت های بیمه ای به یک برند درمانی تبدیل شده به گونه ای که روزانه درخواست های بسیاری از سوی سازمان ها، اداره جات، شرکت ها و مراکز مختلف به سمت بیمه دی جهت انعقاد همکاری ارسال می شود.

خبرنگار: سید علی سجادی

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد